Ebženka

Obrázek uživatele Ebženka

Chrastava a velký hon

Autor: Ebženka
Přístupnost: ehm... od 12 let?
Shrnutí: Ing. Jaromír Slavíček podruhé zasahuje! Tentokrát za účasti kočky. Jo, Chrastava, to je drsné místo.
Poznámka: Bylo napsáno jako vánoční dárek pro Ryu v rámci SOS nadílky 2013. Povídka byla dodatečně velmi mírně upravena. Podle zadání se v povídce měla objevit kočka a vůně kopru. Vyšlo ve 2 kapitolách.

Štítky: 
Obrázek uživatele Ebženka

Chrastava loaded

Nad magickou kriminalitou bdí v českých zemích vyšehradská mordparta. Jenže jsou v republice místa temnější, která potřebují trvalý dozor někoho místního, nenápadného. Prostě detašovaného detektiva. Například Chrastava, to je drsné místo. Kdyby se provalilo všechno, co se tam děje, bylo by z toho několik speciálních magazínů Blesku. A tohle se tam v devadesátých letech dvacátého století taky stalo...
Prohlášení: povídka byla psána se souhlasem a s pomocí stávajících autorek budečských povídek, zmínky o Vyšehradu a Karlu Vrbenském schválila neviâthiel, jeho zroditelka.
Poznámka: Povídka pro Galadiona k Vánocům SOS 2012.

Štítky: 
Obrázek uživatele Ebženka

Víly v českých zemích

Tento článek je pokusem o základní zmapování vílí populace na území ČR a jejího dělení. V dalších částech je rozpracován kontroverzní koncept metamorfismu a další zajímavé aspekty života víl.