neviathiel

Obrázek uživatele neviathiel

Horská dráha

Z povídky: 

Ticho ustalo a začíná bouře. Kdo vyjde z velké konfrontace aktérů jako vítěz? A kdo nevyjde vůbec?
Za zapůjčení Xénie a Evžena Vulpesových děkuji Aloisii.

Přístupnost: Od 12 let

Obrázek uživatele neviathiel

Černé ovce

Z povídky: 

Mladý psycholog se připlete k vyšetřování zločinu, který sahá hluboko do jeho vlastní minulosti.

Obrázek uživatele neviathiel

Tramvaj na věčnost

Z povídky: 

Povídka vznikla v rámci Vánoční nadílky 2017 na SOS.

Obrázek uživatele neviathiel

Případ Oleny Š.

Olena Ševčuk ke složitý případ. Kromě toho, že se vyšehradské mordpartě dvakrát připletla do vyšetřování, má za sebou neveselou minulost a ještě méně veselou budoucnost.

Obrázek uživatele neviathiel

Lunapark

Jeden malý moment nepozornosti změní rodinný výlet v noční můru.
Rodiče pátrají na vlastní pěst po zmizelé dceři. Proti nim však stojí silný nepřítel...

Obrázek uživatele neviathiel

Pod zemí

Z povídky: 

Helga Millerová vyšetřuje podivná úmrtí v brněnském podzemí. Je to nehoda či vražda? Kdo je vinen?

Povídka vznikla v rámci DMD 2016.

Štítky: 
Obrázek uživatele neviathiel

Pentagram

Z povídky: 

Souhrn: Krátce před Samhainem, nejmagičtějším dnem roku, je v opuštěné budově nalezeno mrtvé tělo. Vyšehradská mordparta brzy objeví sérii záhadných zmizení, která se odehrála na Samhain, prapodivné středověké kouzlo a dva skrývající se svědky. Samhain se blíží a čas se krátí. Někde venku je sériový vrah. Jaký je jeho motiv? Kdo bude příští obětí?
Přístupnost: 15+
Varování: drasťák

Obrázek uživatele neviathiel

Vyšehrad

Za tajným portálem v prastaré vyšehradské pevnosti sídlí vyšehradská kriminálka. Alias zvláštní oddělení. Alias ti, co přebírají zločiny, nad nimiž normálním kriminalistům zůstává rozum stát a vlasy se ježí hrůzou.
Tahle práce je totiž pro otrlé.

Obrázek uživatele neviathiel

Střípky pentagramu

Z povídky: 

Drabblata napsaná v rámci drabble challenge DMD alias vystřižené scény z rozepsané povídky, kterou snad do konce září dokončím.

Obrázek uživatele neviathiel

Město a hvězdy

Z povídky: 

Když vaše dítě omylem vystoupí na jiném nádraží, asi vás to naštve, ale pak nad tím mávnete rukou. Když vám dítě zavolá z nádraží, na kterém vlak vůbec nestaví, a nemá tušení, jak se tam dostalo, je něco zatraceně špatně.

Přístupnost: Od 15 let
Varování: Je to neveselé a místy drastické.
Prohlášení: Texty písní patří skupině Scorpions a z jejich použití nemám žádný zisk.

Stránky