Danae

Obrázek uživatele Danae

Vlkodlak na kraji města 5

Stopa se řítí se na severozápad, Draháňským lesem, pak polem, zase o den chladnější, ale pořád jasná tak, že ani nemusíme držet čenichy u země. Je jako rudá čára vinoucí se krajinou. Prudce zastavíme na kraji strmého srázu, který se propadá do dolů tmy.

Pátá a závěrečná kapitola vánoční vlkodlačí povídky. Hudební inspirací bylo mimo jiné Raised by Wolves od U2. Text s povídkou příliš nesouvisí, zato duch písně s ní souzní absolutně.

Raised by wolves. Stronger than fear.
If I open my eyes, you disappear.
Štítky: 
Obrázek uživatele Danae

Vlkodlak na kraji města 4

Je ti dvanáct, Varvaro, a tuhle noc prořveš do polštáře. Budeš brečet vytrvale a potichu, protože ty jsi ta hodná, milá, silná. Vzorná skautka, co nepřidělává starosti. Ta, co se o tomto úplňku nestala vlkem.

Čtvrtá kapitola vlkodlačí vánoční povídky.

Štítky: 
Obrázek uživatele Danae

Vlkodlak na kraji města 3

„Jak vám mám věřit?“ ptá se tiše.
„Neprůstřelný alibi.“ Káčo pitomá, dodám v duchu, protože nejsem blbec, abych někomu s čezetou nadával nahlas.

Třetí kapitola vlkodlačí vánoční povídky.

Štítky: 
Obrázek uživatele Danae

Vlkodlak na kraji města 2

Cítím toho spoustu. Zbytek lidské krve, tělesnou vůni pěti nebo šesti lidí, kteří se kolem pohybovali při vyšetřování. Vyděšené pižmo policejního psa. A nad tím pach mého plemene. Stopa je vychladlá, ale ještě stále jasná, jako cestička z dohořívajících uhlíků.
Druhá kapitola vlkodlačí vánoční povídky.

Štítky: 
Obrázek uživatele Danae

Vlkodlak na kraji města 1

Povídka vznikla jako vánoční dárek pro Urrsari v rámci sosácké Vánoční nadílky 2013. Psána byla v letech 2013 - 2015.
Přístupnost: 12+
Varování: Není to veselé ani optimistické.
Shrnutí: Vlkodlak na kraji města. Konkrétně na kraji Prahy 8. Vlkodlak, který dělá, co může. A jedna opravdu nepříjemná komplikace, která přichází s prvními mrazy.

Štítky: 
Obrázek uživatele Danae

Uřknutí

Drabble z DMD 2015 na téma "Slaměný vdovec" ze světa povídky "Píseň o kovářce"

Obrázek uživatele Danae

Vojenská hranice 1700

Drabble z historie českých vlkodlaků sepsané v rámci DMD 2014 na téma "Na cestě"

Obrázek uživatele Danae

Chodsko 1696

Drabble inspirované minulostí českých vlkodlaků a napsané pro DMD 2014 v rámci tématu "Pacta sunt servanda".

Obrázek uživatele Danae

Píseň o kovářce

Fandom: Babička/Budeč
Shrnutí a poznámka: Viktorčin příběh jinak. Psáno stylem „Pride, Prejudice and Zombies“ – některé věty jsou téměř doslovně přejaty od Boženy Němcové. Tento text je míněn jako pocta jejímu dílu.
Přístupnost: Všeobecná.
Věnováno Birute, která ve mně tento nápad zažehla svým vánočním přáním. Avevě děkuji za první přečtení a velké povzbuzení.
Tato povídka byla původně napsána pro sosáckou Letní dobročinnost 2012. Činit dobročinnost můžete zde.