Město a hvězdy

Obrázek uživatele neviathiel
Z povídky: 
Za beta-read děkuji: 
Rya, Aries

staženo kvůli revizi, děkuji za pochopení

Komentáře

Obrázek uživatele Eillen

Já jsem takový sklerotik. Příběh jsem přečetla jedním dechem hned po Deformaci a teď koukám, že jsem ti tu nenechala komentář.

Líbí se mi, jak postupně přidáváš střípky a necháváš čtenáře vžít se do příběhu. Sama jsem si připadala jako bych v příběhu byla. Chvílemi jsem si připadala jako jeden z vyšetřovacího týmu. S Patrikem jsem utíkala a stěží popadala dech. Od určité chvíle mi bylo jasné, že nemá šanci přežít, I tak jsem ale doufala, že se třeba stane malý zázrak a on se z toho dostane.

No a teď jdu přemýšlet, co bych četla dál.

Obrázek uživatele neviathiel

Díky za komentář, ráda tě tady vidím a z komentáře mám opravdu radost.

V profilu mám jako povídku vložený souhrn pod názvem Vyšehrad. Jsou v něm všechny povídky seřazené chronologicky. (Při psaní skáču v čase, takže dnem vložení se neřiď.)

Obrázek uživatele Eillen

Už jsem to sama našla a zbývá mi k dočtení jen kousek :-)
A pak si konečně budu moc sednout k psaní a zase začít psát. Po DMD jsem chytla psací náladu. Pak jsem udělala tu ohromnou chybu, že jsem vešla na tyhle stránky a začala číst tvé příběhy :-D Od té chvíle jsem nenapsala ani řádek :-)

Obrázek uživatele neviathiel

:-)