Vyšehrad

Obrázek uživatele neviathiel

Případ Oleny Š.

Olena Ševčuk ke složitý případ. Kromě toho, že se vyšehradské mordpartě dvakrát připletla do vyšetřování, má za sebou neveselou minulost a ještě méně veselou budoucnost.

Obrázek uživatele neviathiel

Černé ovce

Z povídky: 

Mladý psycholog se připlete k vyšetřování zločinu, který sahá hluboko do jeho vlastní minulosti.

Obrázek uživatele neviathiel

Tramvaj na věčnost

Z povídky: 

Povídka vznikla v rámci Vánoční nadílky 2017 na SOS.

Obrázek uživatele neviathiel

Pod zemí

Z povídky: 

Helga Millerová vyšetřuje podivná úmrtí v brněnském podzemí. Je to nehoda či vražda? Kdo je vinen?

Povídka vznikla v rámci DMD 2016.

Štítky: 
Obrázek uživatele neviathiel

Pentagram

Z povídky: 

Souhrn: Krátce před Samhainem, nejmagičtějším dnem roku, je v opuštěné budově nalezeno mrtvé tělo. Vyšehradská mordparta brzy objeví sérii záhadných zmizení, která se odehrála na Samhain, prapodivné středověké kouzlo a dva skrývající se svědky. Samhain se blíží a čas se krátí. Někde venku je sériový vrah. Jaký je jeho motiv? Kdo bude příští obětí?
Přístupnost: 15+
Varování: drasťák

Obrázek uživatele neviathiel

Vyšehrad

Za tajným portálem v prastaré vyšehradské pevnosti sídlí vyšehradská kriminálka. Alias zvláštní oddělení. Alias ti, co přebírají zločiny, nad nimiž normálním kriminalistům zůstává rozum stát a vlasy se ježí hrůzou.
Tahle práce je totiž pro otrlé.

Obrázek uživatele neviathiel

Střípky pentagramu

Z povídky: 

Drabblata napsaná v rámci drabble challenge DMD alias vystřižené scény z rozepsané povídky, kterou snad do konce září dokončím.

Obrázek uživatele neviathiel

Město a hvězdy

Z povídky: 

Když vaše dítě omylem vystoupí na jiném nádraží, asi vás to naštve, ale pak nad tím mávnete rukou. Když vám dítě zavolá z nádraží, na kterém vlak vůbec nestaví, a nemá tušení, jak se tam dostalo, je něco zatraceně špatně.

Přístupnost: Od 15 let
Varování: Je to neveselé a místy drastické.
Prohlášení: Texty písní patří skupině Scorpions a z jejich použití nemám žádný zisk.

Obrázek uživatele neviathiel

Deformace

Z povídky: 

Příběhy obvykle končí rozuzlením. Pro některé protagonisty však ještě dlouho pokračují dál.
Povídka byla napsána v rámci Letní dobročinnosti 2015 a účastnila se Klišé binga 2014.

Přístupnost: od 12 let
Poděkování: Nic netušící Danae za inspiraci. Doktorovi za neocenitelný betaread a zajímavé nápady. Aries za první čtení, betaread a nekonečnou trpělivost ve fázi, kdy byla povídka ještě naprosto nepoužitelná. Aries i Doktorovi za vypárání hromady zbytečných scén.

Obrázek uživatele neviathiel

Černá a bílá

Z povídky: 

Je svět skutečně takový, jaký ho vidíme?
Přístupnost: Od 12 let
Varování: vulgarismy

Poznámky: Povídka se účastní soutěžě Klišé Bingo v kategorii "zlý zrcadlový vesmír".

Štítky: 

Stránky