Helga Millerová

Obrázek uživatele neviathiel

Pod zemí

Z povídky: 

Helga Millerová vyšetřuje podivná úmrtí v brněnském podzemí. Je to nehoda či vražda? Kdo je vinen?

Povídka vznikla v rámci DMD 2016.

Štítky: 
Obrázek uživatele neviathiel

Pentagram

Z povídky: 

Souhrn: Krátce před Samhainem, nejmagičtějším dnem roku, je v opuštěné budově nalezeno mrtvé tělo. Vyšehradská mordparta brzy objeví sérii záhadných zmizení, která se odehrála na Samhain, prapodivné středověké kouzlo a dva skrývající se svědky. Samhain se blíží a čas se krátí. Někde venku je sériový vrah. Jaký je jeho motiv? Kdo bude příští obětí?
Přístupnost: 15+
Varování: drasťák

Obrázek uživatele neviathiel

Město a hvězdy

Z povídky: 

Když vaše dítě omylem vystoupí na jiném nádraží, asi vás to naštve, ale pak nad tím mávnete rukou. Když vám dítě zavolá z nádraží, na kterém vlak vůbec nestaví, a nemá tušení, jak se tam dostalo, je něco zatraceně špatně.

Přístupnost: Od 15 let
Varování: Je to neveselé a místy drastické.
Prohlášení: Texty písní patří skupině Scorpions a z jejich použití nemám žádný zisk.

Obrázek uživatele neviathiel

Deformace

Z povídky: 

Příběhy obvykle končí rozuzlením. Pro některé protagonisty však ještě dlouho pokračují dál.
Povídka byla napsána v rámci Letní dobročinnosti 2015 a účastnila se Klišé binga 2014.

Přístupnost: od 12 let
Poděkování: Nic netušící Danae za inspiraci. Doktorovi za neocenitelný betaread a zajímavé nápady. Aries za první čtení, betaread a nekonečnou trpělivost ve fázi, kdy byla povídka ještě naprosto nepoužitelná. Aries i Doktorovi za vypárání hromady zbytečných scén.

Obrázek uživatele neviathiel

Světlo na konci II

Z povídky: 

staženo z důvodu revize

Obrázek uživatele neviathiel

Světlo na konci I

Z povídky: 

Vyšehradská mordparta dostává na stůl další záhadný případ. Tentokrát bude muset sáhnout na dno vlastních sil a možná zaplatí cenu nejvyšší.

Tato povídka se účastní Klišé Bingo 2014.
Za půjčení postavy Evžena Vulpese děkuji Aloisii.

Obrázek uživatele neviathiel

Hlubina

Z povídky: 

Pod hladinou vody se skrývá jiný svět.
Svět, pro který je voda tím, čím je pro ten náš vzduch.
Svět, který je nám zapovězen.
Svět, ve kterém nemůžeme žít.