Liškomágové

Obrázek uživatele Aloisie Trpkošová

Asi každý zná pohádky o chytrých liškách, které dovedou mluvit a čarovat, ujímají se ztracených poutníků, vděčně se odměňují za drobné úsluhy a občas se taky zlomyslně baví na cizí účet. Příběhy lysolajského liškomága vyprávějí o tom, jak tyto magické bytosti – napůl lišky a napůl lidé - žijí ve svém utajeném světě propleteném s naším obyčejným. Je na dosah ruky, lákavý i nebezpečný, ovládaný neúprosnými zákony magie, kde vždycky platí něco za něco. Možná jeho obyvatele někdy potkáváme na známých místech a sdílíme s nimi každodenní všední rutinu, aniž bychom si všimli něčeho podezřelého. Čím se zabývá nenápadný prodavač v trafice, jakmile se zavřou dveře? Jak si hrají jeho děti a kam chodí do školy? Proč se některým místům bezděčně vyhýbáme a jiná jako by dýchala tajemně přitažlivou silou? Není náhodou na pohádkách a pověstech něco pravdy?

DLOUHÉ POVÍDKY S LIŠKOMÁGEM EVŽENEM BYLY DOČASNĚ STAŽENY, ALE ON SE VRÁTÍ :-)

  • Lišák v jeskyni
  • Každá povídka se dá číst samostatně. Navazují však časově v uvedeném pořadí, takže pozdější příběhy občas obsahují spoilery na ty předchozí. Lišák v jeskyni je náladovka bez příběhu, která se může číst kdykoliv, ale ideálně aspoň po přečtení jedné jiné povídky.
    S hlavním hrdinou Evženem Vulpesem, jeho rodinou a dalšími známými z povídek se setkáte rovněž v Drobnostech, což jsou kratší příběhy a jednotlivé střípky v drablatech vzniklých v rámci DMD.
    Zájemci o liškomágy si mohou také přečíst článek Rod liščích mágů v Budči od Aries.

    Z povídky: 

    Komentáře

    Dobrý den, vyjma odkazu na e-knihu mi tu bohužel žádný odkaz nefunguje, respektive po kliknutí na odkaz dostanu zprávu: Stránka nebyla nalezena
    Stránka "/budec/node/251" nebyla nalezena.
    Dá se s tím něco dělat?

    Obrázek uživatele Aries

    Díky za upozornění. Měli jsme tu poruchu a ty odkazy se zjevně rozbily. Jdu to spravit