Jak nepropálit kotlík

Obrázek uživatele Aveva

Jak nepropálit kotlík

Putovní povídka o nezákonném vloupání do Budče.
Základní text byl psán různými autory mezi lety 2006-2010.
Při čtení postupujte od první části, jinak vám hrozí, že se v ději plném bláznivých nápadů a kancelářských svorek nadobro ztratíte.

Doplněno o několik nesouvisejících drabblů, ve kterých vystupují hlavní hrdinové původního textu.

Obrázek uživatele Aveva

Před kotlíkem za kotlíkem

Trojice drabblů z DMD 2010
Aneb roztomilé momentky ze života Tomáše Kotlíka, jednoho z hlavních hrdinů putovní povídky Jak nepropálit kotlík.

Štítky: 
Obrázek uživatele Aveva

Drobky z kotlíku

Drabbly z DMD 2015
Pár drobečků související s postavami vyskytujícími se v putovní povídce Jak nepropálit Kotlík.
Myslím, že lze číst i samostatně :o)

Štítky: 
Obrázek uživatele Aveva

část 20. - O devatenáct let později

čtyřka je nádherně souměrné číslo.
čtyři jsou roční období.
čtyři jsou světové strany.
čtyři roky právě uplynuly od zveřejnění první kapitoly této putovní povídky.
A protože čtyřka je nádherně souměrné číslo nastal čas příběh ukončit. Ukončit dřív, než mi opravdu začne lézt na nervy.
Děkuji všem zúčastněným za radost z šílenství a za hru s realitou. Všechno, co jste napsaly mě těšilo.
Omlouvám se všem čtenářům za tak trochu podraz a kvalitu poslední kapitoly. Přeci jen mi to už tak trochu na nervy lezlo.
A teď... je na čase zjistit jak to vlastně dopadlo.

P.S.: Tímto považuji povídku za dokončenou a škrtám si ji ze svého seznamu restů. Netvrdím ale, že je zcela uzavřená. Pocítí-li někdo z vás nutkání si do ní ještě nějaký ten kousek vepsat, chutě do toho!

Obrázek uživatele Aveva

část 19. - Knihovnice (napsala Kleio)

Jak k tomu jedna nebohá přijde, že má den blbec? Račte dál a třeba se to i dozvíte.

Obrázek uživatele Aveva

část 18. - Odhalené tajemství (napsala Julie)

Mysleli jste, že vám to neprozradíme? Mysleli jste, že to snad nevíme? Narcis veden slepým vztekem vráží do Barnabášovy kanceláře, aby vykřičel do světa dlouho utajované tajmenství. Jak je to doopravdy? Už se taky bojíte?

Ve vedlejší a zcela nevýznamné roli účinkuje i Rumová víla.

Obrázek uživatele Aveva

část 17. - Levandulová (napsala Ebženka)

Budeč se otřásá v základech. Spirálová chodba je v depresi. Tomáš Kotlík je namol. Božidar Všekaz je střízlivý, ale přílišná střízlivost je někdy tak opojná, že vám taky může zamotat hlavu - hlavně má-li v tom výhonky levandule. Dostane Mlada své mantichory? A co na to lišejníky? Romantika vytesaná do pískovce!

Obrázek uživatele Aveva

část 16. - V té chvíli

A ještě jedno ehm, varování: Když jsem to psala, měla jsem strašnou chuť sprostě a nahlas nadávat. Ale vzhledem k tomu, že to naživo neumím, tak se něco z toho (ale opravdu jen maloučko) dostalo do povídky. Doufám, že to přežijete.

Obrázek uživatele Aveva

část 15. - V omámení smyslů (napsala Ebženka)

Co dokáže levandule? Jak moc toho vypil Božidar, a bude schopen pomsty? A která místnost v Budči je hned po Spirálové chodbě nejvýznamnější?

Obrázek uživatele Aveva

část 14. -Láska a Čára (napsala Julie)

Krátké, leč úplně pitomé... Jo a taky poměrně zvrhlé.

Stránky